
Δόξα της Μαδέρας “Το λουλούδι του κήπου μας”
Δόξα Της Μαδέρας “Το Λουλούδι Του Κήπου Μας” Με αφορμή τα λουλούδια του κήπου του “ό,τι αγαπώ”, τα παιδιά γνώρισαν
Στο ημερήσιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, εκτός από τις οργανωμένες δραστηριότητες, εξέχουσα θέση στην εκπαιδευτική διαδικασία έχει το ελεύθερο παιχνίδι, δηλαδή η ελεύθερη απασχόληση των παιδιών στα κέντρα ενδιαφέροντος –τις γωνιές της τάξης.
Ένα σωστά οργανωμένο μαθησιακά σχολικό περιβάλλον, με γωνιές- κέντρα μάθησης -ενδιαφέροντος, εξοπλισμένo με κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό, συντελεί στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών και αποτελεί μορφή οργάνωσης της μάθησης και της καλλιέργειας γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων.
Μέσα από το ελεύθερο παιχνίδι τα παιδιά:
Σύμφωνα με τον Piaget, η κατάκτηση της γνώσης είναι μια ενεργητική διαδικασία και τα παιδιά οικοδομούν σταδιακά τη γνώση μέσα από τη δική τους δραστηριότητα.
Ταυτόχρονα το ελεύθερο παιχνίδι αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού. Του δίνει την ευκαιρία να παρατηρεί καλύτερα τους μαθητές, να τους ενθαρρύνει, να λειτουργεί ενισχυτικά όπου κρίνει ότι είναι απαραίτητο. Είναι ένα άρτιο βοήθημα παρατήρησης και αξιολόγησης.
Γνωρίζοντας την αξία του ελεύθερου παιχνιδιού στο σχολείο, σας παρουσιάζουμε μέσα από φωτογραφίες, στιγμές, κατασκευές, ιδέες και δημιουργίες των μαθητών μας από τη ελεύθερη ενασχόληση τους στις γωνιές.
Θέλουμε με αυτόν τον τρόπο να μοιραστούμε μαζί σας την υπέροχη δημιουργικότητα των παιδιών αυτής της ηλικίας, των δικών μας παιδιών!
Δόξα Της Μαδέρας “Το Λουλούδι Του Κήπου Μας” Με αφορμή τα λουλούδια του κήπου του “ό,τι αγαπώ”, τα παιδιά γνώρισαν
Τσιμικλή ΑγγελικήΑρχαιολόγος-Ξεναγός Στα πλαίσια προγραμματισμού του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα “πριν πούμε το νερό νεράκι” πραγματοποιήθηκαν δράσεις στο Πάρκο
Οι μαθητές του “ό,τι αγαπώ” υποδέχτηκαν τον χειμώνα με χαρά και ανυπομονησία για να γιορτάσουν την εορταστική περίοδο με τον